Ingyenes szállítás 30 000 Ft vásárlás felett!
Ingyenes szállítás 30 000 Ft vásárlás felett!
Minden kedden és csütörtökön új kollekció!
Kosár (0)
Szűrők megjelenítése

GYIK

1
Rendelés menete

A rendelések leadása után mi 24órán belül feldolgozzuk a rendelést.

Ha van a termék készleten küldünk egy rendelés véglegesítése emailt. Amiben az igen kérem gombra kattintva és az ASZF kipipálása után lesz csak érvényes a rendelés. Aki 2 napon belül nem igazol vissza annak a rendelése automatikusan törlésre kerül, utalás esetén is 2 napig tudjuk tartani a rendelést utána törlődik. Kérjük ezt vegyék figyelembe.

2
Nem találom a megerősítő emailt. Miért?

Azért mert sajnos van akinek , Spam-be, kéretlen-be, frissítésbe, promócióba, levélszemét-be vagy összes email-be teszi.
Mindenki minden esetben megkapja a megerősítő emailt.
Kérünk mindenkit hogy nézze át az összes lehetőséget, mert a rendelése 3 nap után törlődik, ha nem igazol vissza.

3
Miért nincs számla a csomagomban?

Azért nincs számla, mert 2017. decemberében átálltunk elektronikus számlázásra. Mindenki a maga által beírt email címre kapja meg az e-számlát, amit bármikor letölthet, kinyomtathat szükség esetén.

4
Üzletünk nyitva tartása és címe

Üzletünk Debrecen Hunyadi út 16/k szám alatt található ( a pláza mellett)

Telefonszám: +36 (70) 242-0444

Nyitva-tartás és ügyfélszolgálat
Hétköznap: 10-19-ig
Szombaton: 10-17-ig
Vasárnap: ZÁRVA

5
Azonnali bankkártyás fizetés az oldalon (BARION)

Bankkártyás fizetés Barionon keresztül
Bankkártyával, történő előre fizetése díjmentes. Amit otthonról is eltudsz intézni és egyből megjelenik a számlánkon, csupán a számlaszámod kell megadni. Díjmentes, gyors. Részletek katt ide: barion A fizetés során a vásárlók pénzét és a megadott adatok szigorúan védve vannak a nemzetközi elvárásoknak megfelelően ésaz MNB felügyelete és aPCI DSS megfelelőség védi. További információk: www.barion.hu

Megrendelése feladása után átirányítjuk a Barion oldalára.

Elfogadott kártyák: Visa, Visa Electron, MaterCard, Maestro, American Express

6
Nem működik a rendelés gomb. Miért?

Azért nem működik mert rendelés előtt ki kell választani a kívánt szint, utána milyen méretben szeretné és ezután automatikusan megjelenik a megrendelő gomb, erre kattintva bele is kerül a kosárba a termék.

7
Mi történik ha szándékosan nem veszem át a megrendelt terméket?

Az át nem vett csomag miatt Cégünk minden esetben jogi úton fogja érvényesíteni a követelését a megrendelővel szemben!

8
A képek alá miért nem érkezik válasz?

Azért nem érkezik válasz a képek alá, mert nem publikusan hanem e-mailben küldjük el a kérdésekre a választ.

9
Külföldre van e szállítás?

Igen, külföldre is szállítunk csomagot, de sajnos nem minden országba. Külföldi szállítás esetén nem 990 Ft a postaköltség hanem külön kalkulálás történik, amit üzenetben elküldünk. Kizárólag előre utalás után tudjuk postázni külföldre a terméket.

10
Mennyi idő alatt érkezik meg a megrendelt termék?

Banki átutalás esetében ha megérkezett a számlánkra az összeg, akkor történik a csomag feladás. Utánvétel esetén 10-12 óráig leadott rendelést már aznap feladjuk. A csomag feladás után 2-3 munkanapon belül megérkezik a csomag.

A nem megérkezett csomag után felelősséget nem vállalunk mert ez a futárszolgálatot terheli!!!!!

11
A méret nélküli ruhák milyen méretnek felelnek meg?

A méret nélküli ruhák S M méretnek felelnek meg de van olyan anyag ami elasztikus és S-Xl méretig is jó vagy ami bő fazonú az is S-XL méretig jó.

12
Ha nincs raktáron a termék akkor lehet e rendelni?

Igen lehet rendelni, de ez attól függ, hogy a megrendelt termék gyártásához van e még elegendő anyag.

Kérlek iratkozz fel a termékre és ha érkezik a termékből a rendszer küld neked egy emailt,hogy újra van készleten.

13
Mi a garancia arra hogy időben meg kapom a terméket?

A megrendelt terméket mi átadjuk a futárszolgálatnak onnantól kezdve mi felelősséget nem tudunk vállalni a csomag megérkezését illetően mert történhet olyan eset hogy lerobban az autó, karambol történt, összekeverték a csomagot, stb. Ami nem a mi cégünk hibája.

14
Mi a teendő reklamációs probléma esetén vagy ha nem jó a ruha mérete, vagy nem tetszik?

A vásárolt termékekkel kapcsolatos mennyiségi,minőségi és/vagy méretbeli kifogás esetén a terméket kicseréljük vagy visszavásároljuk. Mennyiségi és méretbeli kifogás esetén az feltétel, hogy a reklamáció már az átvétel után megtörténjen amit e-mailben vagy telefonon közölni kell, csere során felmerült plusz postaköltség a vásárlót terheli. Minőségi reklamáció esetén ez 14 munkanap amihez ki kell tölteni az e-mailben küldött nyomtatványokat és azt visszajuttatni nekünk a számlával együtt. Pénz visszafizetés esetén a termék visszaküldését követően ( ami a vevőt terheli) 14 napon belül visszatérítjük a ruha árát.. A garancia nem terjed ki a nem rendeltetés szerű használatból keletkező probléma, sérülés, hiba esetén. A számla és a terméken lévő eredeti címke nélkül semmilyen reklamációt nem áll módunkban fogadni és teljesíteni. Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csere szándékáról, amit csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni,ami egyszeri 1980 Ft plusz a termék különbözet. Ön odaadja a futárnak a cserélni kívánt terméket és a futár meg átadja önnek a díj megfizetése ellenében csere terméket. Amennyiben nem él ezzel a lehetőséggel a cserélni kívánt termék visszaküldését a vevőnek kell megoldani, a csere terméket plusz postaköltség ellenében tudjuk kiküldeni.

15
Kedvezmény összevonható e bármilyen más kedvezménnyel, akcióval?

Több kedvezmény egyszerre nem vonható össze egymással, a már akciós termékből semmilyen plusz kedvezmény nem jön le. Egyszerre csak egy kedvezményt lehet érvényesíteni.

16
Átvettem a csomagot de nem azt kaptam amit rendeltem, mi a teendő ilyenkor?

Abban az esetben ha a cégünk hibázott (összekeverés, elírás) akkor a csere termék eljuttatásához a postaköltséget mi álljuk.

Ha viszont a vásárló nem jó rendelésszámot , képet ,cikkszámot méret küldött el nekünk akkor a vásárlót terheli a plusz postaköltség.

17
Ha leadtam a rendelésem de másik terméket szeretnék és még nem történt fizetés akkor hogyan tudom a rendelésem módosítani?

Ez csakis abban az esetben lehetséges ha még nem történt meg fizetés!!!!!!! E-mailben vagy telefonon 0670/2420-44 közlöd hogy másik terméket szeretnél vásárolni nem azt amit elküldtél akkor mi tudjuk módosítani a rendelésed. Ha ez megtörtént akkor az új rendelésről küldünk egy e-mailt, ha rendben van minden akkor kifizeted ha nem egyről beszéltünk akkor jelzed felénk vagy elküldöd újra a rendelésed és az előzőt mi sztornózzuk. Mindenképpen jelezned kell felénk a rendelés módosítását.

18
Mi a teendő ha nem tartózkodtam a szállítási címen és nem tudtam átvenni a csomagot?

Ebben az esetben legyél telefon közelben mert a futár hívni fog, ha nem ér el akkor még egyszer kiviszi a megadott címre, ha azt sem vették át akkor visszaküldik a raktárba. A csomag után érdeklődni a trans-o-flex oldalon megadott elérhetőségeken lehet.

Utánvétel esetén az át nem vett csomag miatt cégünk minden esetben jogi úton fogja érvényesíteni a követelését a megrendelővel szemben.